Copyright 2019 - POWER-SPORT.sk

Zakopávanie v sede s gumeným expanderom

Tento cvik môže byť obmieňaný niekoľkými spôsobmi. Môžete ho zaradiť na koniec tréningu ku štandardným sériám ako opakovania, alebo môžete skúsiť časovú minútu, kde sa pokúšate urobiť jedno opakovanie každých 5 až 10 sekúnd a takto postupujete niekoľko minút.

 

Zakopávanie s bandom môžete zaradiť aj do extra tréningovej jednotky. Takto som postupoval pri mnohých atlétoch, ktorí mali slabé hamstringy. Začnite s piatimi opakovaniami na každý uhol (rovno, naklonený doľava a naklonený doprava). Toto je spolu 15 opakovaní. Nasledujúcich pár týždňov pridajte jedno opakovanie na každý uhol. Po desiatich dňoch budete na 15-tich opakovaniach na každom uhle, čiže spolu 45 opakovaní.

Zakopávanie v sede s gumeným expanderom

Zakopávanie v sede s gumeným expanderom

 

Občas to na tréningu môžete vynechať, aby ste si zlepšili regeneráciu. Odporúčam 3 dni zaradovať a jeden vynechať.

Na tento cvik by som odporúčal monster mini band. Prípadne si pozrite celú našu ponuku gumených expanderov.

 

Zdroj: https://train.elitefts.com/exercise-index/band/band-leg-curl/

facebook instagram google+ youtube