Copyright 2019 - POWER-SPORT.sk

Doťahy v silovom stojane s gumenými expandermi

Použitie doťahov s bandami je skvelý spôsob ako extra precvičiť gluteus. Trik spočíva v tom aby ste mali odpor gúm ešte kým je činka na bezpečnostných zarážkach v stojane. Aby ste to dokázali musíte bandy uchytiť na dvojito o stojan (Poznámka: uistite sa, že stojan je dostatočne zaťažený alebo uchytený v zemi). Keď začnete ťahať činku z držiakov odpor gúm sa zvyšuje.

 

 

Najdôležitejšia vec, ktorú si treba pamätať je, že pri tomto cviku sa musíte dostať do rovnakej polohy ako pri klasickom mŕtvom ťahu. Veľa krát cvičenci stoja príliš ďaleko od činky aj keď by mali byť rovno na nej.

 

Doťahy v silovom stojane s gumenými expandermi



Taktiež nerobte z toho cvik na nohy. Držte hlavu hore a ťahajte činku s vrchným chrbtom a gluteom.

Toto je cvik do Max effort tréningu ako vyšitý. Vypracujte sa ťažké série o 1 – 3 opakovaní a pridávajte váhu po 7 – 10% pri najťažších sériách.

Pri tomto cviku zaberajú svaly: gluteus, hamstringy, trapézy, vrchný chrbát, vzpiamovače.

 

Navštívte náš POWER-SPORT Eshop s celou ponukou gumených expanderov.

facebook instagram google+ youtube