Copyright 2024 - POWER-SPORT.sk

Reklamačný poriadok

Úvodné ustanovenia 

Spoločnosť MAXIMI Spol. s r.o., so sídlom Východná 47, 919 43 Cífer, IČO: 46 875 743, DIČ: 2023643787 zapísanou v obchodnom registri vedeným Okresným súdom Bratislava I, oddiel Sro, vložka 30394/T (ďalej len "predávajúci"), vydáva v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“) a s ustanoveniami § 612 - 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) na zabezpečenie  riadneho informovania kupujúceho o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady (ďalej aj „reklamácia“) vrátene údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatniť a o vykonaní záručných opráv tento reklamačný poriadok.

 

Tento reklamačný poriadok je v súlade s § 18 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa umiestnený na internetovej stránke internetového obchodu predávajúceho – power-sport.sk.

 

Článok 1

Právo na uplatnenie reklamácie

 

1.     Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru tovar prezrieť a skontrolovať kompletnosť tovaru a príslušných dokladov (faktúra, záručný list, manuál alebo iný dokument potrebný na používanie zakúpeného tovaru). Pri osobnom odbere tovaru je kupujúci povinný tovar skontrolovať a zistené zjavné vady týkajúce sa mechanického poškodenia tovaru alebo jeho obalu,  množstva dodaného tovaru, kompletnosti dokladov, príp.  iné zjavné vady reklamovať ihneď. Pri doručení tovaru kuriérskou službou alebo poštou je kupujúci povinný na mieste prevzatia tovaru spísať reklamačný protokol o zistených zjavných vadách – o nekompletnosti  zásielky, mechanickom poškodení tovaru, resp. jeho obalu, príp. iných zjavných vadách. Neskoršie reklamácie týkajúce sa zjavných vád tovaru, zistiteľných pri prevzatí tovaru a nekompletnosti tovaru a dokladov, nemožno uznať a takáto reklamácia bude považovaná za neoprávnenú. Predávajúci za zjavené vady zistiteľné pri prevzatí tovaru a nekompletnosť odovzdaného tovaru a dokladov nezodpovedá ani v prípade, ak kupujúci nevyužije právo vykonať prehliadku tovaru pri jeho prevzatí. 

 

1.     Mechanické poškodenie tovaru, ktoré nebolo zjavné pri jeho prevzatí, je nutné oznámiť e-mailovou správou na adresu elektronickej pošty predávajúceho uvedenú na internetovej stránke internetového obchodu predávajúceho -  www.power-sport.sk - bez zbytočného odkladu po prevzatí tovaru, najneskôr do 24 hodín od jeho prevzatia.

 

1.     Zodpovednosť za poškodenie tovaru v priebehu dopravy nesie dopravca. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový tovar.

 

1.     Pred prvým použitím kúpeného tovaru je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky vrátane návodu na obsluhu a následne sa týmito informáciami riadiť.

 

1.     V prípade, ak sa na zakúpenom tovare vyskytne počas záručnej doby vada, má kupujúci právo v zákonom stanovenej lehote vadu reklamovať. Reklamácia musí byť vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový. 

 

Článok 2

Miesto uplatnenia reklamácie

 

1.     Kupujúci uplatňuje reklamáciu:

 

1.     písomne poštou na adrese spoločnosti MAXIMI Spol. s r.o., Východná 47, 919 43 Cífer s tým, že je oprávnený zároveň túto reklamáciu oznámiť e-mailovou správou na adresu elektronickej pošty predávajúceho;

 

1.     Pri uplatnení reklamácie je k reklamácii potrebné pripojiť tovar, na ktorom sa vyskytla vada, kópiu dokladu o kúpe (faktúru), uviesť popis vady a kontaktné údaje kupujúceho.

 

1.     Ako dôkaz nákupu tovaru a včasného uplatnenia reklamácie je kupujúci povinný predložiť doklad o kúpe tovaru (faktúru), ktorý bol kupujúcemu doručený spolu s tovarom. V prípade, ak kupujúci nemôže nadobudnutie tovaru preukázať takýmto dokladom, nie je možné jeho reklamáciu prijať. Telefonické posudzovanie, resp. vybavovanie reklamácií je neprípustné.

 

1.     Kupujúcemu, ktorý uplatnil reklamáciu na zakúpený tovar a táto bola prijatá, sa vydá  potvrdenie o prijatí  reklamácie a najneskôr do 30 dní  písomný doklad o spôsobe jej vybavenia. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie (e-mailom), predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu prostredníctvom e-mailovej správy ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. Potvrdenie o prijatí reklamácie obsahuje okrem skutočností  uvedených v bode 2. tohto článku aj informáciu o spôsobe a predpokladanom čase jej vybavenia.

 

1.     O vybavení reklamácie zašle predávajúci kupujúcemu informáciu formou e-mailovej správy, ak kupujúci uviedol svoj emailový kontakt.

 

Článok 3

Zodpovednosť predávajúceho

 

1.     Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má dodaný tovar pri prevzatí kupujúcim a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (záruke).

 

1.     Predávajúci nezodpovedá za vadu tovaru ak :

1.     kupujúci si spôsobil vadu tovaru sám alebo vada vznikla v dôsledku živelnej katastrofy;

2.     kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel, alebo bol na vadu predávajúcim výslovne upozornený;

3.     z dôvodu vady tovaru bola poskytnutá zľava z kúpnej ceny;

4.     vady vznikli v záručnej dobe v dôsledku bežného opotrebenia tovaru spôsobeného bežným používaním, nesprávnym či nadmerným použitím;

5.     boli vady spôsobené používaním, ktoré je v rozpore s návodom na použitie;

6.     sa tovar reklamuje po uplynutí záručnej doby, alebo inej lehoty, v rámci ktorej si ma tovar uchovať svoje špecifické vlastnosti.

 

1.     Za vadu nie je možné považovať:

 

-                      vzhľadovú alebo funkčnú zmenu tovaru v dôsledku jeho bežného opotrebovania používaním,

-                      vadu, ktorá vznikla neodborným ošetrovaním tovaru (pranie, žehlenie a pod.),

-                      úmyselné poškodenie tovaru zo špekulatívnych dôvodov,

-                      vadu, ktorá vznikla mechanickým poškodením (roztrhnutím, prederavením, prerezaním, a pod.).

 

 

 

 

 

Článok 4

Záručná doba

 

1.     Podmienkou pre prijatie reklamácie je jej uplatnenie v záručnej dobe. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa od prevzatia tovaru kupujúcim. Ak sa vybaví reklamácia opravou, doba od uplatnenia reklamácie do doby, kedy je kupujúci povinný po ukončení opravy si tovar prevziať, sa do záručnej doby nezapočítava. Ak sa vybaví reklamácia výmenou vadného tovaru za bezvadný, plynie pre nový tovar nová záručná doba znova odo dňa prevzatia tohto nového tovaru. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo k nej pripojenom návode v súlade so zvláštnymi právnymi predpismi vyznačená lehota na použitie veci (expirácia), skončí sa záručná doba uplynutím tejto doby.

 

1.     Prípadným vyhlásením v záručnom liste vydanom kupujúcemu, môže predávajúci poskytnúť záruku presahujúcu rozsah záruky ustanovenej zákonom, pričom podmienky a rozsah tejto záruky určí v záručnom liste.

 

1.     Ak kupujúci uplatní reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci  vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci  je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúce zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

 

1.     Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

 

1.     Práva zo zodpovednosti za vady, pre ktoré platí záručná doba zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.

 

1.     Ak predávajúci pri kúpe tovaru ponúka kupujúcemu k predanému tovaru bezplatne ďalší tovar ako dar, je na kupujúcom, či ponúkaný dar prijme. Dar však nie je predaným tovarom, preto predajca nezodpovedá za jeho prípadné vady. Ak však predávajúci o prípadných vadách tovaru vie, je povinný na ne kupujúceho pri ponuke daru upozorniť. Ak má dar vady, na ktoré predávajúci kupujúceho neupozornil, je kupujúci oprávnený ho vrátiť. Ak kupujúcemu vznikne právo na odstúpenie od zmluvy, je kupujúci povinný vrátiť predávajúcemu všetko, čo podľa zmluvy dostal, t. j. aj tovar prijatý ako dar.

 

 

Článok 5

Práva kupujúceho

 

1.     V prípade odstrániteľných vád, odstránením ktorých neutrpí vzhľad, funkcia a akosť výrobku, má kupujúci právo požadovať :

 

-           bezplatné, riadne a včasné odstránenie vád,

            -           výmenu vadného tovaru za bezvadný alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

 

1.     V prípade neodstrániteľných vád, ktoré bránia tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako tovar bez vád, alebo ak ide síce o odstrániteľné vady, ale kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať, má kupujúci právo:

 

-                  požadovať výmenu vadného tovaru za bezvadný,

-                     odstúpiť od kúpnej zmluvy (požadovať vrátenie peňazí v plnej výške proti vráteniu zakúpeného tovaru).

 

Ako neodstrániteľná sa posudzuje aj vada, ktorej reklamácia nebola vybavená do 30 dní od prijatia reklamácie.

 

1.     V prípade neodstrániteľnej vady, ktorá nebráni tomu, aby sa tovar užíval riadne ako tovar bez vady má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny podľa charakteru a závažnosti vady.

 

1.     Ak má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), záleží na kupujúcom, ktoré z týchto práv si uplatní. Len čo si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.

 

Článok 6

Hygienické zásady

 

Pre správne posúdenie reklamácie je nutné, aby reklamovaný tovar bol čistý, kompletný a v súlade s hygienickými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami.

 

Článok 7

Alternatívne riešenie sporov

 

1.     Kupujúci má v zmysle §11 ods. 1 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.

 

1.     Ak na žiadosť podľa bodu 1 tohto Článku odpovedal predávajúci zamietavo alebo na žiadosť neodpovedal do 30 dní odo dňa jeho odoslania má kupujúci právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.

 

1.     Kupujúci má právo vybrať si subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu. Aktuálny zoznam subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je uvedený na stránke Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s . Spotrebiteľ môže využiť na podanie návrhu na začatie mimosúdneho riešenia sporov a na získanie informácií o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov (vrátane cezhraničných sporov) tiež webovú stránku:     

 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

1.     Alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu sa začína na návrh kupujúceho u subjektu alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu; možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od kupujúceho požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu, avšak maximálne do výšky 5 EUR vrátane DPH.

 

Návrh musí obsahovať:

 

1.     meno a priezvisko kupujúceho, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má;

2.     presné označenie predávajúceho;

3.     úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností;

4.     označenie čoho sa kupujúci domáha;

5.     dátum, kedy sa kupujúci obrátil na predávajúceho so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s predávajúcim bol bezvýsledný;

6.     vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodoval vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu iným spôsobom.

 

1.     Podmienky riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov:

 

1.     kupujúci musí využiť všetky zákonom dané možnosti pred tým, ako sa obráti na príslušný subjekt alternatívneho riešenia sporu, napr. uplatní si svoje právo v reklamačnom konaní;

2.     kupujúci musí podať návrh do jedného roka odo dňa doručenia zamietavej odpovede predávajúceho na žiadosť kupujúceho o nápravu alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty odo dňa, kedy kupujúci odoslal predávajúcemu žiadosť o nápravu, na ktorú predávajúci neodpovedal,

3.     vyčísliteľná hodnota sporu musí presahovať sumu 20 EUR;

4.     subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť ak sa vecou, ktorej sa návrh týka; už predtým zaoberal a kupujúci bol informovaný o vybavení jeho podania, pričom návrh neobsahuje žiadne nové skutočnosti a alternatívne riešenie sporu by vzhľadom na všetky okolnosti bolo zjavne neúčelné;

5.     subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh odmietnuť, ak vzhľadom na všetky okolnosti je zrejmé, že alternatívne riešenie sporov by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia.

 

 

Článok 8

Záverečné ustanovenia

 

1.     Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť jeho zverejnením na web stránke www.power-sport.sk  spoločnosti MAXIMI Spol. s r.o.

 

1.     Spoločnosť MAXIMI Spol. s r.o. si vyhradzuje právo na uskutočnenie príp. neskorších zmien a doplnení Reklamačného poriadku, pričom uvedené zmeny a doplnky nadobúdajú účinnosť  dňom nasledujúcim po dni ich zverejnenia na web stránke www.power-sport.sk .

 

Gumené Expandery

Gumené expandery POWER-SPORT prichádzajú v siedmich rôznych variantách odporu. Rozdielnosť ich šírky priamo ovplyvňuje odpor ktorý pocítite pri ich naťahovaní. Dĺžka pre všetky expandery zostáva rovnaká 104,14 cm (41 inchov) / pre Short expandery 33cm (13 inchov). Sú vyrobené z kvalitného latexu špeciálnou technológiou vrstvenia, aby sa čo najviac eliminovalo riziko ich pretrhnutiu.

POZNÁMKA: Všetky gumené expandery sú predávané na kusy. Každý expander je samostatne zabalený v igelitovom vrecúšku.


Typy ako sa starať o Vašu sadu expanderov:

- Nevystavujte ich účinkom žiadnych olejovitých substancií ako je telový olej...atď. Ako všetko z latexu aj expanedry sú citlivé a môžu byť podobnými substanciami poškodené.

- Pred každým cvičením skontrolujte kvalitu ich kondície. Časom môže dôjsť k ich prirozdenému vyšúcahniu alebo inému opotrebeniu ktoré priamo súvisí s ich dlhodobým používaním. Ak náhodou zistíte poškodenie ktoréhokoľvek z Vašich expanderov, vyraďte ho a viac ho už nepoužívajte. Hrozilo by Vám totiž nebezpečenstvo úrazu.

- Udržtujte expandery čisté. V prípade potreby ich môžete umyť jemným saponátom na riad.

- Nevystavujte ich priamemu slnku, ani teplotám vyšším ako 43 alebo nižším než je bod mrazu.

- Aby ste sa vyhli rezom na expanderoch, držte sa ďalej od všetkých ostrých, hrdzavých a inak nebezpečných objektov v posilňovni alebo mieste kde trénujete.

- Vyhnite sa zacviknutiu expanderov medzi závažia počas tréningu.

- Po každom tréningu ich odviažte a uvoľnite, aby ste zabránili ich zbytočnému nevyťahávaniu.

- Držte ich ďalej od detí. Expander nie je hračka a môže spôsobiť vážne zranenie.

 

 

Tabuľka približného odporu gumených expanderov (pár) v kilogramoch.

Expander OD DO
1. Red - Mini 2kg 15kg
2. Black - Super Mini 5kg 25kg
3. Purple - Small 10kg 35kg
4. Green - Medium 20kg 55kg
5. Blue - Large 25kg 70kg
6. Orange - X-Large 30kg 80kg
7. Gray - Monster 35kg 90kg

 

Short Expandery

Expander OD DO
1. Short Mini Red 2,25kg 9kg
2. Short Super Mini Black 4,5kg 13,6kg
3. Short Small Purple 6,8kg 20,4kg
4. Short Medium Green 11,3kg 27,2kg
5. Short Large Blue 13,6kg 34kg

Odpor expanderov hlavne závisí od spôsobu ich uchytenia. 

Prezrite si celú našu ponuku: Gumených expanderov - Jump Stretch Bands na našom eshope.

Sociálne siete

Spoj sa s nami aj cez tie najznámejšie sociálne siete. 

   

 

POWER-SPORT Cookies notice

Čo sú to cookies?

 

Cookie je informácia, ktorú zanecháva stránka na tvojom počítači pomocou internetového prehliadača. Cookies pomáhajú zachovávať tvoje aktivity počas surfovania po internete – ako napr.: aké stránky si navštívil, aký obsah is prezeral, kedy si danú stránku navštívil, čo si vyhľadával a na čo si klikol. Dáta zhromaždené pomocou cookies môžu byť skombinované aby vytvorili profil tvojich internetových aktivít.

 

Kto je za cookies?

 

First-party cookies alebo aj cookies z prevj ruky sú súbory v tomto prípade ktoré ukladá náš portál POWER-SPORT na tvoj počítač keď nás navštíviš. Sprostredkujú ti lepší zážitok z prezerania a využívania našej webovej stránky.

 

Napríklad:

 

- Zachovajú obsah nákupného košíka aby si ho videl aj pri druhom návrate

 

- Zaručújú dĺžku času pokiaľ si prihlásený na našej stránke

 

- A pod.

 

Third-party cookies alebo aj externé cookies sa ukladajú z iných zdrojov ako je naša webstránka. Toto môžu byť stránky ako Youtube, Facebook atď. Dokážu vďaka cookies zistiť aký članok si čital a podľa toho neskôr smerovať reklamu na ich stránkach, ktorá by ťa mohla zaujať.

 

Ako môžem kontrolovať cookies?

 

Rôzne prehliadače majú rôzne spôsoby mazania cookies alebo obmedzenia cookies ukladaných na tvoj počítač. Keď si vyberieš prehliadač, mal by si sa rozhodnúť čo najlepšie vyhovie tvojim preferenciám na bezpečnosť.

 

Na prezretie cookies v prehliadači, použi tlačítko „pomoc“ alebo sa pozri pod „Nástroje“ > „Nastavenia“ alebo „Súkromie.“ Tam by si mal byť schopný cookies mazať, alebo kontrolovať kam budú uložené. Niektoré prehliadače povoľujú pridanie komponentov (add-onov) na blokovanie, mazanie alebo kontrolovanie zaobchádzania s cookies.

 

Ak zakážeš cookies kompletne, obemdzíš svoj zážitok z prehliadania stránok. Pre príklad: budeš nútený zadávať svoje informácie dokola, neuvidíš personalizovaný obsah alebo reklamy ktoré sú pre teba zmysluplné. Avšak, väčšina nastavení prehliadačov dokáže blokovať cookies tretích strán (third-party) bez toho, aby si blokoval cookies z práve navštívenej stránky (first-party).

 

 

 

Vždy maj svoj prehliadač aktualizovaný!

Nezáleží na tom, ktorý úprehliadač používaš, je dôležítá aby si ho mal aktualizovaný. Neaktualizovaný prehliadač vystavuje tvoj počítač nebezpečiu útokom malwaru, ktorý by mohol ukradnúť tvoje súkromné dáta ako prihlasovacie údaje, finančné údaje atď. Väčšina prehliadačov sa aktualizuje automaticky alebo sa pýta či chceš aktualizovať.

 

 

 

Aké „Cookies“ ukladá portál POWER-SPORT.sk?

 

1st party cookies: 

 

Názov Key Na čo slúži
Google Webmasters 032a7bba8fc86e896fb1b27515b40c34 Prepojenie portálú so službou Google Webmaster Tools.
Google Analytics _ga Cookie nástroj Google Analytics. Slúži na to, aby sme dokázali rozlíšiť údaje na úrovni návštevy z jednej IP adresy a správne ich priradili.
Google Analytics _gid Cookie nástroj Google Analytics. Slúži na to, aby sme dokázali rozlíšiť údaje na úrovni návštevy z jednej IP adresy a správne ich priradili.
.power-sport _octo CMS cookie
.power-sport cookieconsent_status Lišta na súhlas s prijatím cookies. 
.power-sport db91a21eab4a849b9f0a0b4aacc98ca9 CMS cookie
.power-sport tz CMS cookie

 

Portál POWER-SPORT.sk neukladá žiadne cookies tretích strán "3rd party". 

 

Používaním portálu POWER-SPORT akceptujete použitie týchto cookies.

 

V prípade otázok nás kontaktujte

 

 

 

Viac info: 

 

http://ec.europa.eu/cookies/index_sk.htm

http://ec.europa.eu/ipg/basics/legal/cookies/index_en.htm

Všeobecné obchodné podmienky

pre nákup a predaj tovaru prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného na internetovej adrese www.power-sport.sk

I. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1.    Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len "kúpna zmluva"), uzatváranej medzi spoločnosťou MAXIMI Spol. s r.o., so sídlom Východná 47, 919 43 Cífer, IČO: 46 875 743, DIČ: 2023643787 zapísanou v obchodnom registri vedeným Okresným súdom Bratislava I, oddiel Sro, vložka 30394/T (ďalej len "predávajúci") a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom (ďalej len "kupujúci"), prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho a to v závislosti od zvoleného spôsobu odberu tovaru. Internetový obchod predávajúceho je prevádzkovaný na internetovej adrese www.power-sport.sk , a to prostredníctvom webového rozhrania (ďalej len "webové rozhranie obchodu").

2.    Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými právnymi predpismi, najmä ustanoveniami zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, všetky v platnom a účinnom znení.

3.    Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy s predávajúcim nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

4.    Ustanovenia odlišné od obchodných podmienok je možné dohodnúť v individuálnej kúpnej zmluve. Odlišné ustanovenia v individuálnej kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

5.    Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť alebo dopĺňať. Zmena obchodných podmienok sa stáva platnou okamihom jej zverejnenia na webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

6.    Dozor nad dodržiavaním zákona vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P. O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, tel. č.: 02/ 58272 172, 02/58272 104, fax č.: 02/ 58272 170.

 

II. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

1.    Na základe registrácie kupujúceho vykonanej na webovej stránke môže kupujúci pristupovať do svojho užívateľského rozhrania. Zo svojho užívateľského rozhrania môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru (ďalej len "užívateľský účet"). Kupujúci si môže tovar objednávať aj bez registrácie priamo z webového rozhrania obchodu.

2.    Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Kupujúci je povinný údaje uvedené v užívateľskom účte pri akejkoľvek zmene aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v užívateľskom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne. Predávajúci nezodpovedá za škodu spôsobenú nesprávne alebo nepravdivo uvedenými údajmi kupujúcim.

3.    Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných pre prístup do jeho užívateľského účtu a berie na vedomie, že predávajúci nenesie zodpovednosť za porušenie tejto povinnosti zo strany kupujúceho.

4.    Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, že kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie ako 2 roky nevyužíva

 

III. UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY

1.    Webové rozhranie obchodu obsahuje zoznam tovaru spolu s opisom hlavných vlastností tovaru ponúkaného predávajúcim na predaj, a to vrátane uvedenia cien jednotlivého ponúkaného tovaru, vrátane DPH. Ponuka predaja tovaru a ceny tohto tovaru zostávajú v platnosti po dobu, počas ktorej sú zobrazované vo webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzatvoriť kúpnu zmluvu na základe individuálne dohodnutých podmienok.

2.    Webové rozhranie obchodu obsahuje aj informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru, a to v súlade s cenami uvedenými v čl. VI týchto obchodných podmienok. Informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru uvedené vo webovom rozhraní obchodu platia pre doručovanie v rámci územia Slovenskej  a Českej republiky.

3.    Pre objednanie tovaru vyplní kupujúci objednávkový formulár vo webovom rozhraní obchodu a svoju objednávku potvrdí, zašle predávajúcemu kliknutím na tlačidlo označené ako „objednať s povinnosťou platby“, týmto okamihom je zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená 4. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne a pravdivé. Kupujúci zodpovedá za škodu spôsobenú nesprávne alebo nepravdivo uvedenými údajmi v objednávke.

4.    Uzatvorením kúpnej zmluvy vzniká predávajúcemu záväzok dodať kupujúcemu dohodnutý tovar v požadovanej kvalite, množstve a dohodnutej cene (cene platnej v čase odoslania objednávky kupujúcim predávajúcemu) a previesť naňho vlastnícke právo k tomuto tovaru a kupujúcemu záväzok zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu a náklady spojené s dodaním tovaru podľa dohodnutých platobných podmienok a dodaný tovar prevziať.

5.    Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci výslovne potvrdzuje, že si je vedomý toho, že tieto obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy a že sa s týmito obchodnými podmienkami detailne oboznámil. Tieto obchodné podmienky sú k dispozícii na webovom rozhraní obchodu a je tak umožnená ich archivácia a reprodukcia kupujúcim.

6.    Predávajúci bezodkladne po prijatí objednávky zašle kupujúcemu potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky spolu s poučením o práve kupujúceho odstúpiť od zmluvy, podmienkach lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy spolu s formulárom na odstúpenie od zmluvy, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenú v používateľskom rozhraní alebo v objednávke (ďalej len „elektronická adresa kupujúceho“).

7.    Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti od obsahu kúpnej zmluvy (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne, elektronicky alebo telefonicky).

8.    Súbežne platné akciové ponuky nie je možné uplatniť kumulatívne, teda pri jednom nákupe je možné uplatniť len jednu akciu, resp. zľavu. Uvedené platí vždy, pokiaľ podmienky konkrétnej akcie nehovoria inak.

 

IV. KÚPNA CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY

1.    Ceny ponúkaného tovaru sú uvedené na webovom rozhraní obchodu ako konečné, a to vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny nezahŕňajú náklady na dopravu tovaru. Cena tovaru je uvádzaná za jednotku (kus, meter ...), pokiaľ v popise nie je uvedené inak. Cena tovaru označená ako "Akcia" je platná do vypredania zásob, alebo skončenia akcie.

2.    Kúpna cena tovaru bude dohodnutá v každej kúpnej zmluve s tým, že výška takej kúpnej ceny bude zodpovedať kúpnej cene príslušného tovaru uvedeného na webovom rozhraní obchodu v čase odoslania objednávky kupujúcim. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzatvoriť kúpnu zmluvu na základe individuálne dohodnutých podmienok.

3.    Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu cien. Pokiaľ však je tovar objednaný, platí cena, za ktorú si ju kupujúci objednával bez ohľadu na zmeny. Kupujúci uhradí kúpnu cenu podľa zvoleného spôsobu platby.

4.    Spôsob úhrady kúpnej ceny a nákladov spojených s dodaním tovaru bude dohodnutý v kúpnej zmluve, a to v nadväznosti na voľbu kupujúceho vykonanú v objednávke, kde kupujúci má možnosť voľby z nasledujúcich variantov platby:

1.    na dobierku pri prevzatí tovaru od prepravcu, v mieste určenom kupujúcim v objednávke,

2.    bezhotovostne bankovým prevodom na účet predávajúceho  IBAN: SK8265000000000020583442, BIC: POBNSKBA, vedený v Poštovej Banke, a.s, (ďalej len „účet predávajúceho“).

5.    Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu aj náklady spojené s dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je výslovne uvedené inak, rozumejú sa pod kúpnou cenou ďalej aj náklady spojené s dodaním tovaru tzv. celková kúpna cena.

6.    Pri platbe podľa bodu 4 písm. c) tohto článku obchodných podmienok bude predávajúcim zaslaný na elektronickú adresu kupujúceho e-mail s číslom účtu a variabilným symbolom. Kupujúci je v takom prípade povinný pri úhrade bezhotovostným prevodom uviesť variabilný symbol platby. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na účet predávajúceho, tovar bude v tomto prípade expedovaný až po pripísaní príslušnej sumy na účet predávajúceho. Kupujúci je povinný cenu v prípade bezhotovostného prevodu zaplatiť najneskôr do 10 dní odo dňa uzatvorenia kúpnej zmluvy (odoslania objednávky). V prípade, že nebude v tejto dobe kúpna cena uhradená, zaniká kúpna zmluva dňom nasledujúcim po uplynutí tejto lehoty.

7.    Daňový doklad vystaví predávajúci kupujúcemu po uhradení celkovej kúpnej ceny a zašle ho v elektronickej podobe na elektronickú adresu kupujúceho.

 

V. SPÔSOB DOPRAVY A DODACIE PODMIENKY

1.    Dodanie tovaru je realizované iba v pracovných dňoch, a to v termínoch podľa kúpnej zmluvy (ďalej len ,,dodacia lehota“).

2.    Predávajúci zaisťuje dopravu zakúpeného tovaru iba v rámci Slovenskej a Českej republiky. V prípade, že má byť tovar doručený mimo územia Slovenskej a Českej republiky, zaistí si dopravu sám kupujúci, prípadne je možná dohoda s predávajúcim.

3.    Predávajúci sa zaväzuje tovar expedovať bez zbytočného odkladu obvykle v lehote do 2 dní odo dňa pripísania úhrady celkovej kúpnej ceny na účet predávajúceho resp. doručenia platnej objednávky (v prípade dobierky) v závislosti od dostupnosti tovaru. Orientačný čas dodania tovaru je uvedený pri každom tovare, ktorý však nie je záväzný.

4.    Predávajúci dodáva tovar kupujúcemu prostredníctvom služieb Slovenskej pošty, a to na adresu uvedenú kupujúcim v jeho objednávke, s možnosťou platby pri prevzatí tovaru (na dobierku).

5.    Tovar dodávaný prostredníctvom prepravcu je vždy predávajúcim zabalený obvyklým spôsobom do ochranných obalov tak, aby sa predišlo poškodeniu tovaru.

6.    V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, alebo v prípade neposkytnutia dostatočnej súčinnosti kupujúcim pre uskutočnenie odovzdania tovaru, je predávajúci oprávnený požadovať náhradu dôvodne vynaložených nákladov spojených s takým opakovaným doručovaním, a to najmä poplatok za uskladnenie vyúčtovaný prepravcom alebo predávajúcim a náklady za opakované doručovanie, resp. dodanie s iným spôsobom doručenia. Tieto dodatočné náklady spojené s dodaním tovaru podľa predchádzajúcej vety uhradí kupujúci predávajúcemu na základe osobitnej výzvy predávajúceho adresovanej kupujúcemu, v ktorej predávajúci uvedie spôsob a termín úhrady týchto dodatočných nákladov spojených s dodaním tovaru.

7.    Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru. V prípade zistenia porušenia obalu nasvedčujúceho, že došlo k neoprávnenému vniknutiu do zásielky, nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať, pričom dôvod odmietnutia prevziať zásielku kupujúci uvedie do dodacieho listu a zároveň kupujúci spíše na mieste prevzatia tovaru reklamačný protokol o zistených zjavných vadách to platí aj v prípade, že zásielku aj napriek poškodeniu obalu prevezme. V tomto prípade nie je predávajúci oprávnený požadovať náhradu dodatočných nákladov spojených s dodaním tovaru podľa bodu 6 tohto článku od kupujúceho. Podpisom dodacieho listu kupujúci potvrdzuje, že obal zásielky obsahujúcej tovar bol neporušený.

8.    Pokiaľ by vo výnimočných prípadoch došlo k oneskoreniu dodaniu tovaru (vianočné obdobie, sezónne výpredaje a i.), bude predávajúci kupujúceho o takom oneskorení obratom informovať. V tomto prípade má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť.

 

VI. NÁKLADY SPOJENÉ S DODANÍM TOVARU

1.    Náklady spojené s dodaním tovaru, ktoré je kupujúci povinný uhradiť súčasne s kúpnou cenou tovaru sú:

 

Druh zásielky:

Dodanie tovaru v rámci SR

Dodanie tovaru do ČR

Slovenská pošta listová zásielka - dobierka

4,50 - eur

10,50 - eur

Slovenská pošta balík - dobierka

4,50 - eur

10,50 - eur

 

Slovenská pošta listová zásielka – platba prevodom

4 eur

10 eur

Slovenská pošta listová zásielka – platba prevodom

4 eur

10 eur

 

 

VII. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY A JEJ ZRUŠENIE

1.    Kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu, a to do 14 dní od prevzatia tovaru. Kupujúci môže svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatniť v listinnej podobe alebo elektronicky (zaslaním emailu predávajúcemu). Formulár na odstúpenie od zmluvy sa nachádza na webovej stránke predávajúceho a zároveň po prijatí objednávky predávajúcim, bude tento formulár zaslaný kupujúcemu ako jedna z príloh potvrdzujúceho e-mailu o prijatí objednávky zaslaného na elektronickú adresu kupujúceho. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty. Predávajúci je povinný ihneď po prijatí odstúpenia od zmluvy poskytnúť o tom kupujúcemu potvrdenie. Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu.

2.    V prípade odstúpenia od zmluvy sa kúpna zmluva od začiatku ruší. Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Lehota podľa druhej vety sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

3.    Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov spojených s dodaním tovaru. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak kupujúci si zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúka predávajúci. Predávajúci vráti kupujúcemu platbu bezhotovostným prevodom na ním uvedený bankový účet. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby. Pri odstúpení od zmluvy predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

4.    Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. V takom prípade vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu nárok na náhradu škody, ktorá mu takýmto znížením hodnoty tovaru vznikla. Nárok na úhradu vzniknutej škody je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.

5.    Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s odkladnou podmienkou tak, že darovacia zmluva nadobúda účinnosť až uplynutím 20 dní odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.

6.    V prípade, že kupujúcim objednaný tovar nebude možné dodať a plnenie predávajúceho sa tak stane nemožným vinou tretej osoby alebo nedostupnosťou takého tovaru spôsobenou nie priamo predávajúcim, môže predávajúci od zmluvy odstúpiť. V prípade čiastkového nemožného plnenia môže predávajúci odstúpiť od zmluvy iba v rozsahu tohto nemožného plnenia. V takom prípade vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy.

 

VIII. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY, ZÁRUKA, REKLAMÁCIA A ROZPOR S KÚPNOU ZMLUVOU

1.    Predávajúci poskytuje kupujúcemu záruku na tovar a to v záručnej dobe stanovenej predávajúcim v zmysle platných právnych predpisov.

2.    V prípade, ak sa na zakúpenom tovare vyskytne vada, má kupujúci právo v zákonom stanovenej lehote vadu reklamovať.

3.    Ako záručný list slúži faktúra, pokiaľ nie je vystavený špeciálny záručný list.

4.    Bližšie podmienky zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru, spôsob uplatnenia vád tovaru kupujúcim tzv. reklamácia a spôsob vybavenia reklamácie upravuje reklamačný poriadok predávajúceho, ktorého znenie je uvedené (Reklamačný poriadok).

5.    Kupujúci berie na vedomie, že reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok a kliknutím na tlačidlo ,,objednať s povinnosťou platby“ sa s týmto reklamačným poriadkom oboznámil.

6.    Nároky kupujúceho z vád tovaru (vrátane vybavenia reklamácie) sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v platnom znení, zákonom č . 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa.

7.    Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že predávaná vec je pri prevzatí kupujúcim v zhode s kúpnou zmluvou, najmä, že je bez chýb.

8.    Zhodou s kúpnou zmluvou podľa predchádzajúcej vety sa ďalej rozumie, že predávaná vec má kvalitu a úžitkové vlastnosti požadované zmluvou, opisované predávajúcim, výrobcom alebo jeho zástupcom, alebo očakávané na základe nimi vykonávanej reklamy, prípadne kvalitu a úžitkové vlastnosti obvyklé pre vec takéhoto druhu, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov, je v tomu zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pre použitie veci uvádza alebo na ktorý sa vec zvyčajne používa.

9.    V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je taký postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

10.  Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví počas 6 mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri prevzatí, pokiaľ to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

 

IX. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV


Týmto dokumentom vám poskytujeme informácie o vašich právach súvisiacich so spracúvaním vašich osobných údajov poskytnutých pre MAXIMI Spol. s r. o.. Pri spracúvaní osobných údajov sa riadime právnymi predpismi, najmä nariadením GDPR a zákonom o ochrane osobných údajov. Spracovanie osobných údajov prebieha vždy iba v rozsahu danom konkrétnou službou alebo účelom spracovania.
Tento dokument bude pravidelne aktualizovaný. Viac informácií tu.

 

X. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

1.    Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na webovom rozhraní obchodu predávajúceho v deň uzatvorenia kúpnej zmluvy. Ak vzťah súvisiaci s použitím webového rozhrania obchodu alebo právny vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom sa strany dohodli, že vzťah sa riadi slovenským právom a toto právo je právom rozhodným. Týmto nie sú dotknuté práva kupujúceho vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.

2.    Tieto obchodné podmienky umožňujú kupujúcemu ich archiváciu a reprodukciu. Okamihom uzatvorenia kúpnej zmluvy kupujúci prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky, ak nebolo v konkrétnom prípade dokázateľne dohodnuté inak.

3.    Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť alebo dopĺňať bez predchádzajúceho upozornenia. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

4.    Ak je niektoré ustanovenie obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné alebo sa takým stane, namiesto neplatného ustanovenia nastúpi ustanovenie, ktorého význam sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení. Zmeny a doplnky kúpnej zmluvy alebo obchodných podmienok vyžadujú písomnú formu.

5.    Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 6. decembra 2012.

 

 

 

 

Kontakt

banner kontak

Značka POWER-SPORT patrí pod:

MAXIMI Spol. s r.o.

Východná 47, 91943 Cífer

IČO: 46875743 DIČ: 2023643787

BIC (SWIFT) Kód: POBNSKBA

IBAN: SK8265000000000020583442

Nie sme platcami DPH.

Môžeš nás kontaktovať aj cez Facebook: POWER-SPORT na Facebook-u

alebo priamo na email: obchod(at)power-sport.sk

Ďalšie články...

  1. O nás
  2. Uvod
facebook instagram google+ youtube