Copyright 2019 - POWER-SPORT.sk

"Špinavé" naberanie

Väčšina kulturistov sa správa obsesívne. Veria že musia jesť neustále čisto v každej jednej porcii. Vieme čo to znamená v podaní kulturistov: hromady kuracích pŕs, ryže a zeleniny.

Podľa môjho názoru priberanie nie je o čistej strave. Je to o kalóriách. Správne ste počuli. K rýchlemu naberaniu svalov potrebujete dopĺňať tréning veľkým množstvom jedla. Najlepší spôsob ako to urobiť, je nevyhýbať sa "nečistým" jedlám.

V prvom rade si niečo ujasnime. Nehovorím aby ste jedli zmrzlinu a mastný bôčik celý deň. To nie. Čo sa však snažím povedať je, aby ste sa nesprávali posadnuto k tomu čo jete. Ak máte minimálne 30g bielkovín najmenej 5 krát denne a pridáte k tomu nejakú zeleninu a ovocie, ste v pohode.

 

Máte voľnú ruku v jedle čo sa týka Mc Donald´s a Pizza hut, ako keby neexistoval zajtrajšok. Ak si chcete vychutnať kus koláča alebo klobásu na raňajky, smelo do toho bratia a sestry.

 

Vedeli ste že zápasníci sumo majú vo všeobecnosti viac svalov ako kulturisti? Samozrejme sa bavíme o naturálnych atlétoch. Viete že väčšina sumo zápasníkov nedvíha činky? Čo nám toto hovorí k ceste ako telo naberá svaly?

 

Zaručujem vám že nenájdete veľa sumo zápasníkov, ktorých trápi ich podiel makro nutrientov, gramov bielkovín v porcii jedla, alebo nepretržité čisté stravovanie.

 

big mac

 

Samozrejme týmto nehovorím aby ste jedli jak pašík do konca života. Jasne že nie. To čo však chcem povedať je, že ak máte "objemovku" zabudnite na kulturistické diéty a posadnutosť, ktorá s tým ide ruka v ruke. Zjedzte všetko čo sa vám postaví do cesty. Naberiete svaly oveľa rýchlejšie.

 

Nevadí ak v priebehu naberania nabalíte aj 5 kíl extra tuku naviac. Máte zvyšok života na to, aby ste sa ich zbavili. Okrem toho nikto netvrdí že nemôžte prevádzať aeróbne cvičenia počas naberania, aby ste toto nabalovanie tukov zmiernili.

 

Moja naberacia predloha:

 

- jedzte 3 plnohodnotné jedlá denne s najmenej 30g bielkovín v každom.

- Po tréningu si doprajte obrovskú hostinu

- Pite pohár mlieka medzi jedlom s pridaním proteinového prášku, spolu s banánom. Môžete si dať s mliekom aj nejaký koláč.

- Neobávajte sa nečistej stravy.

 

Posledný bod je najdôležitejší. Neupierajte si pizzu alebo Mc Donald´s keď sú po ruke. Nikdy som neodmietol pečenú klobásu s kusom chleba a horčicou. K naberaniu potrebujete kalórie a ak je váš jedálniček zväčša čistý, mali by ste jesť na čo natrafíte.

facebook instagram google+ youtube