Copyright 2019 - POWER-SPORT.sk

TOP 10 najväčších chýb pri mŕtvom ťahu

Kedykoľvek sa vydám na cesty koly seminárom, musím si nájsť miesto na tréning. Väčšinu času to nie je problém, pretože si vopred zabezpečím posilňovňu kde bude prebiehať druhá časť semináru a zvyčajne tam nájdem základné tréningové pomôcky. Plánujem si odlety na piatkové večery po tréningu dynamických drepov a návrat v nedeľu v noci tak aby som sa dostal do posilňovne v pondelok na max effort tréning drepu a mŕtveho ťahu. Týmto spôsobom jediné čo musím zvládnuť je dynamický tréning benchpressu.

Čítať ďalej: TOP 10 najväčších chýb pri mŕtvom ťahu

Predný drep

Pri vyberaní cvikov na nohy do tréningu, je pravdepodobne predný drep najlepší test využiteľnej sily nôh. Naproti zadnému drepu, kde má cvičenec predpoklad k predkláňaniu sa a tým pádom zapája viac chrbtové svalstvo ako je potreba. Predný drep sa sústreďuje na svaly, ktoré vystierajú nohu – kvadricepsy.

Čítať ďalej: Predný drep

10 zaručených rád k veľkému drepu - Dave Tate

Samozrejme drepujete, ale drepujete vo veľkom?

Díval som sa na chlapíkov drepujúcich v rohu posilňovne a hneď som vedel čo bude téma môjho ďalšieho článku. Po pár zahrievacích sériách a inštrukcii od trénera, začali vykonávať najzaujímavejšie „drepovanie“ aké som kedy videl. Pokyny trénera mi stále znejú v hlave: „lakte vzad,“ „hlava hore,“ „boky dovnútra,“ „z hlboka nadýchnuť,“ „dole, dole, dole.“ Takto to pokračovalo až to začalo vyzerať ako záber z karate kid-a.
facebook instagram google+ youtube