Copyright 2019 - POWER-SPORT.sk

“Mohamedán“ v stoji s gumeným expanderom

Toto je jedným z mojich najobľúbenejších cvikov na stred tela (core). Môžete si všimnúť aj v mojom tréningovom logu v sekcii fórum, že ho zaraďujem často do mojich tréningových jednotiek na konci tréningu. Najlepšie je používať light alebo average band na tento cvik. Uchyťte band na silový stojan alebo niečo podobné (ja uchytávam na hrazdu) a oboma rukami chyťte expander blízko vrchu hlavy.

Čítať ďalej: “Mohamedán“ v stoji s gumeným expanderom

Good morning s gumeným expanderom

Toto je vynikajúci cvik na vybudovanie svalov spodného chrbta, gluteu a hamstringov. Začnite tým, že sa postavíte na expander oboma nohami. Uistite sa, že je expander pod vašimi nohami vycentrovaný. Druhú stranu dajte za krk. Nohy držte vystreté (ale neprepínajte ich) a váš gluteus a boky sú vzadu, vystrite sa zo spodnej fázy a podržte na moment v hornej fáze. Toto je výborný cvik do extra tréningovej jednotky na posilnenie slabín a na regeneráciu.

Čítať ďalej: Good morning s gumeným expanderom

Drep na box

Technika je najdôležitejším faktorom pri drepovaní veľkých váh. Ak trénujete so zlou technikou, nezáleží na tom aké doplnkové cviky používate alebo koľko chodíte sérii a opakovaní. S vaším drepom sa dostane len do určitého bodu a zaseknete sa. V tomto článku sa budem snažiť popísať ako správne prevádzať drep na box. Myslím si že drep na box je najlepší spôsob ako trénovať drep. Spôsob je rovnaký ako pri normálnom drepe s tým rozdielom, že tu môžete získate bonus vo forme zlepšenia výbušnej sily. Drep na box je výborný taktiež v tom, že zameria napätie na všetky svaly potrebné pri drepe.

Čítať ďalej: Drep na box

facebook instagram google+ youtube