Copyright 2019 - POWER-SPORT.sk

Face Pulls

Chcete udržať vaše ramená zdravé a a zaznamenávať neustále pokroky v tlakových cvikoch? Potom odporúčam zaraďovať pravidelne do tréningu face pulls.

Čítať ďalej: Face Pulls

Doťahy v silovom stojane s gumenými expandermi

Použitie doťahov s bandami je skvelý spôsob ako extra precvičiť gluteus. Trik spočíva v tom aby ste mali odpor gúm ešte kým je činka na bezpečnostných zarážkach v stojane. Aby ste to dokázali musíte bandy uchytiť na dvojito o stojan (Poznámka: uistite sa, že stojan je dostatočne zaťažený alebo uchytený v zemi). Keď začnete ťahať činku z držiakov odpor gúm sa zvyšuje.

Čítať ďalej: Doťahy v silovom stojane s gumenými expandermi

Tricepsové stláčanie gumených expanderov

Už bolo veľa popísaného o výhodách tohto cviku. Vďaka nemu som videl zlepšenia na benchpresse o 20kg v priebehu posledného roka. Tu je popis ako naň. Dva až tri krát do týždňa ako extra tréning urobte spolu 100 opakovaní. Urobte toľko opakovaní koľko zvládnete, následne oddychujte 10 až 15 sekúnd a pokračujte. Na začiatok ho zaraďte dva krát do týždňa v tréningoch kde nerobíte benchpress. Tento cvik vám prinesie zlepšenie výdrže tricepsov. Poslúži tiež ako regeneračný tréning a to tak, že vám privedie čerstvú krv do oblastí, ktoré ste trénovail deň pred tým. Toto pomôže k lepšej regenerácii na ďalší tréning benchpressu.

Čítať ďalej: Tricepsové stláčanie gumených expanderov

facebook instagram google+ youtube