Copyright 2019 - POWER-SPORT.sk

Doťahy v silovom stojane s gumenými expandermi

Použitie doťahov s bandami je skvelý spôsob ako extra precvičiť gluteus. Trik spočíva v tom aby ste mali odpor gúm ešte kým je činka na bezpečnostných zarážkach v stojane. Aby ste to dokázali musíte bandy uchytiť na dvojito o stojan (Poznámka: uistite sa, že stojan je dostatočne zaťažený alebo uchytený v zemi). Keď začnete ťahať činku z držiakov odpor gúm sa zvyšuje.

Čítať ďalej: Doťahy v silovom stojane s gumenými expandermi

Tricepsové stláčanie gumených expanderov

Už bolo veľa popísaného o výhodách tohto cviku. Vďaka nemu som videl zlepšenia na benchpresse o 20kg v priebehu posledného roka. Tu je popis ako naň. Dva až tri krát do týždňa ako extra tréning urobte spolu 100 opakovaní. Urobte toľko opakovaní koľko zvládnete, následne oddychujte 10 až 15 sekúnd a pokračujte. Na začiatok ho zaraďte dva krát do týždňa v tréningoch kde nerobíte benchpress. Tento cvik vám prinesie zlepšenie výdrže tricepsov. Poslúži tiež ako regeneračný tréning a to tak, že vám privedie čerstvú krv do oblastí, ktoré ste trénovail deň pred tým. Toto pomôže k lepšej regenerácii na ďalší tréning benchpressu.

Čítať ďalej: Tricepsové stláčanie gumených expanderov

“Mohamedán“ v stoji s gumeným expanderom

Toto je jedným z mojich najobľúbenejších cvikov na stred tela (core). Môžete si všimnúť aj v mojom tréningovom logu v sekcii fórum, že ho zaraďujem často do mojich tréningových jednotiek na konci tréningu. Najlepšie je používať light alebo average band na tento cvik. Uchyťte band na silový stojan alebo niečo podobné (ja uchytávam na hrazdu) a oboma rukami chyťte expander blízko vrchu hlavy.

Čítať ďalej: “Mohamedán“ v stoji s gumeným expanderom

Good morning s gumeným expanderom

Toto je vynikajúci cvik na vybudovanie svalov spodného chrbta, gluteu a hamstringov. Začnite tým, že sa postavíte na expander oboma nohami. Uistite sa, že je expander pod vašimi nohami vycentrovaný. Druhú stranu dajte za krk. Nohy držte vystreté (ale neprepínajte ich) a váš gluteus a boky sú vzadu, vystrite sa zo spodnej fázy a podržte na moment v hornej fáze. Toto je výborný cvik do extra tréningovej jednotky na posilnenie slabín a na regeneráciu.

Čítať ďalej: Good morning s gumeným expanderom

facebook instagram google+ youtube